söndag 2 november 2008

En till!



Hoppsan! Jag blir så glad när det finns de där ute som tycker att våran blogg är värd en utmärkelse. Tack Malin med bloggen Gamla mejeriet. Det har visat sig att vi är ganska lika på många sätt. : )

Gå in där så får ni läsa om ett par som verkligen har känsla för att ta vara på och vårda det gamla och vackra i ett hus! Dessutom är sambon så kunnig och händig att de kan göra mycket själva - precis så som de själva vill ha det!

Jag skrev i förra inlägget att jag skulle skicka vidare nästa utmärkelse till dem jag inte tog upp sist. Jag fick chansen att göra så betydligt tidigare är jag hade trott! : D

Den här gången bryr jag mig inte om ifall de redan har fått utmärkelsen, den går som en löpeld genom cyberrymden. Det viktiga för mig är att lyfta fram de bloggar jag rycker om och följer:


  1. Hos oss - Du har fått utmärkelse av mig förr Hanna, men om jag inte hinner läsa någon annan blogg, så är det din jag tittar in på som hastigast, varje dag!
  2. Dreamhouse - Den första bloggen jag började läsa när min käre sambo introducerade mig i bloggarnas värld.
  3. Ett hus i vitt - Så många inspirerande inredningsbilder!
  4. Julias vita drömmar - En fantastiskt kreativ tjej, som efter ett litet uppehåll har kommit igen starkt! Hos dig har jag sällan kommenterat, du får så många rara kommentarer att mina ord har känts överflödiga, men jag följer dig!
  5. Under en vind - Också en av de första bloggarna jag började läsa och som jag troget har följt, utan att göra mig hörd... Nu funderar författarinnan på att göra bloggen privat så att enbart inbjudna läsare kan se den. Så passa på nu, om ni vill läsa en av de mysigaste bloggarna jag vet.
  6. Vita villa vila - Jes kommenterade här hos oss. Tack! Då hittade jag till hennes underbara blogg. Hon tar fantastiskt fina och stämningsfulla bilder och är dessutom duktig på att hitta inspirerande bilder på nätet.
  7. My shabby chic house - Mias blogg har länge varit en av mina favoriter. Mia skriver med glimten i ögat, me like!

Nu ska jag ägna mig åt födelsedagskillen här hemma. Grattis J! Min käre sambo har blivit ett år åldre och det ska firas i lagom stor skala i år. Skönsång vid sängkanten av mig, Emil och Gustav, tårtfrukost (världens godaste Williamstårta!!) och söndagsmiddag med mamma Eivor och pappa Staffan.

Kram Anna

3 kommentarer:

På andra sidan väggen sa...

Hej Anna!
Grattis till utmärkelsen, den är ni väl värda! Jag blev så himla glad när du skickade den vidare till mig, tack snälla! Nu ska jag fundera på utmaningen....

Hoppas att du får en härlig söndag i solen!

Kram,
Ann

Ett hus i vitt sa...

Hej! Tack snälla söta du för utmärkelsen! Hoppas ni får en riktigt mysig kalasdag i dag. Kram, Anette

dreamhouse sa...

tusen tack för den fina utmärkelsen! värmer gott och tack för din fina! kram till dig!