torsdag 6 november 2008

Bloggänglar

När jag kom hem idag, låg två paket och väntade på mig i brevlådan! Tack Lotta och Linda! Det är inte ofta jag vinner, men det här var två vinster jag verkligen kommer att ha nytta av. Jag hade planer på att ta en härlig friskvårdspromenad med kameran i högsta hugg idag. Vi har nämligen en del att visa från veckans framsteg vid huset. Men ack! För det första var det så dimmigt att korten mest skulle bli grå och för det andra är det bara så att man inte vet var tiden tar vägen...

Jag får hålla er lite på halster en dag till! : )
/A

2 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

Vad bra att den kom fram, inget hammrande ikväll då.... bara mjuka tag... *fnissar*

Kram L

♥ Fyra årstider sa...

Ville bara titta in och önska dig en skön helg ♥ Skönt att asken kom fram.
Kram Lotta