tisdag 5 augusti 2008

Alla goda ting är tre

Jag har fallit för tripod-lampor. Som med allt annat så finns det så många olika sorter och jag har roat mig med att leta lite, men jag kommer alltid tillbaka till min absoluta favorit...

Vill man vara riktigt marin kan man köpa en tripod-lampa med sjömärkeskaraktär, som denna röd-vit-benta från Trading Stories

Något helt annat blir det om man gillar den stramare stilen. Denna snygga lampa hittade jag hos Graham and Green


Favoriten är och förblir dock lampan "Campaign Tripod Lamp"som Magdalena har i sin underbara butik PAR COURRIER.


Jag faller dessutom pladask för hennes kikare "Victory in Sight".








Foto hämtat från www.parcourrier.se
Just när vi är uppe i den mest intensiva byggarperioden, så är det inte ofta jag tar mig tid till att fundera på den kommande inredningen. Men det är något jag verkligen ser fram emot!

/A

2 kommentarer:

Magdalena Martin sa...

Halloj goa du :)
Tack för reklamen! Att tilläggas är att jag även kan ta hem den röd-vita du visade på bild, problemet är bara att frakta den till kund...man kan nämligen inte dra ihop "benen" på den, så den blir något för lång och otymplig att frakta, men i framtiden kanske även den finns på
PAR COURRIER el mot specialbeställning. Fast håller m dig, Campaign Tripoden är snyggast! :-D
*kramar*
/Magdalena :)

Magdalena Martin sa...

Hej igen Anna :)
Som svar på din fråga, är jag tyvärr fel person att fråga *skratt* Jag kan ha 500 besökare mellan inläggen ibland (gamla bloggen) och allt från 0-4 personer skriver något?? å det är ju inte mycket...Tror det har att göra med hur mycket man skriver på andras bloggar helt enkelt, skriver man mycket får man hälsningar tillbaka å jag hinner väldigt sällan det tyvärr. Men om man lägger ner en timme el två per dag och skriver över allt hinner man inte m mycket mer....men får säkert många kommentarer själv. Man bör nog ofta uppdatera sin blogg också, lite envishet och hålla ut tills andra upptäcker en och det gör dom inte förrän man syns hos andra så det handlar nog mycket om att marknadsföra sig lite, hitta en trogen krets m besökare och underhålla *ler*
Kram på dig!
/M