söndag 21 september 2008

Mina fynd och svar

Så kom då solen äntligen fram så att det blev ljust nog att ta kort på mina fynd från Par Courriers reahörna (som räcker till 1 oktober). Just mina fynd är slut, men det finns mycket annat fint!



Jag köpte den fina brunvita pläden åt J att ha i sin sköna vita favoritfotölj. Den passade mycket bra in i vårt vit/bige/brun/gröna vardagsrum. Jag tycker om att lätta upp med lite rosa, när J inte ser ; ) Dessutom köpte jag två stora härliga badlakan i frotté med stor star och även stripes att överraska killarna med när de kommer hem igen efter två veckor hos sin pappa.

Vi fick frågan av en av våra läsare när vi beräknar vara klara med huset. Det är inte lätt att beräkna hur lång tid det kommer att ta när vi nu bygger lösvirke helt i egen regi och våra beräknade datum har varierat. Det allra första var att vi hade en dröm att få fira jul i huset (i år!), vilket vi har insett är en omöjlighet att fixa. Nu satsar vi istället på att få fira påsk, eller åtminstone midsommar... : P

Det jag med all säkerhet vet är att ni kommer att kunna följa oss ett bra tag till, vilket jag innerligt hoppas att ni vill! Era kommentarer och påhejningar betyder mycket.

Stor kram Anna

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Den e-butiken skulle man kunna handla mycket ifrån. gillar din handduk.
Kram Lotta

Hanna sa...

Fina grejer! Jag pulade en stund på den där mosaiksidan men lyckades inget bra. Har du laddat hem något program eller kör du på nätet?
Kram