måndag 31 mars 2008

Stukad manlighet...

Åkte iväg idag och köpte mig en yxa och en såg. Det finns några träd som ska bort där garaget ska stå så vad passar bättre än att jag knallar iväg med min nya yxa och såg och hugger ner några 40 meters träd (jag lovar...minst 40 meter höga var dom) och samtidigt får jag känna mig lite manlig...

Det var nog lite jobbigare än jag trodde eller också är jag inte så vältränad som jag tror så kanske var det tröttheten i armarna som gjorde att sågen plötsligt slant och jag sågade mig i tummen istället.

Så det var bara att gå hemåt med en stukad manlighet istället och försöka tejpa ihop tummen igen.

Eftersom jag nästan hade sågat av tummen så var det lika bra att passa på att flytta tummen från mitt i handen till där den egentligen ska sitta... ;-)

/J

Inga kommentarer: