onsdag 4 juni 2008

Semester....!!!???

Imorgon torsdag är det sista dagen jag jobbar och sedan tar jag 6 veckors....

....SEMESTER!!!


Ja, så mycket badande kommer det inte att bli, men förhoppningsvis rätt mycket solande för i stort sett hela semestern kommer att gå åt till att....

....SNICKRA!!!


Visst skulle det vara skönt med några veckor ledigt, men nu kommer huset i första hand och jag har ändå inte varit så mycket för att ligga på en strand och sola utan det är bättre att jobba på bonnbrännan på tomten istället.


Många säger att när man bygger hus har man inte tid att äta så man brukar gå ner i vikt en hel del. Anna och jag tycker ju om god mat så vi har istället försökt att äta nyttigare samtidigt som vi jobbar på tomten för att ta bort de där onödiga kilona som ingen vet var de kommer ifrån så antagligen kommer jag att se ut så här efter semestern...

...WOOOOOW!!

...och vårt hus kommer antagligen se ut så här....


...TROLIGEN!!


Ha En Trevlig Semester Allihop För Det Tänker Jag Ha

/J

1 kommentar:

Hanna sa...

Schysst semester om du ser ut sådär efteråt! Snickra i tofflor så slipper du vita fötter iaf...