söndag 22 juni 2008

Es rum

Hay! Nu ska jag berätta lite om mitt rum (vill ju inte vara sämre än Gurra :D)

Som ni ser på bilden till höger så är jag rätt nöjd med rummet där, men mamma insisterade på att jag skulle få ett större rum. Jag tackade motvilligt ja.
Så nu fick jag i uppdrag att rita upp mitt rum. (Nej inte att retas med gustav, även om jag gärna vill det.)
Nu gäller det att ha fantasi.

När man som gäst först kommer in genom dörren så blir man varmt mottagen av mina betjänter, (Joooooke och mamma) sedan njuter man utav en god drink, medans man väntar på Sir Emil och en exklusiv visning utav rummet.

Då skulle jag (Sir Emil) säkerligen säga något liknande.
"Till höger om dörren (Sir Emils dörr, ja just det Sir Emils dörr!) döljes en skorsten bakom Sir Emils väggar.
Bredvid mina kungliga skorstensdöljar-väggar ligger mina garderober.

Sedan, bredvid mina garderober, (som ligger bredvid mina kungliga skorstensdöljar-väggar) ligger min instrumenthörna, som innehaver följande instrument: Min elektriska gitarr med medföljande elektriska gitarr-förstärkare, min akustiska gitarr, min elektriska basgitarr, mitt piano utav märke futura och eventuellt ett batteri utav slagverk (med andra ord trumset).

Nu till min ärevördiga arbetsplats. Jag kan (och jag kommer att) ha min datamaskin (där jag kommer att sitta och chatta med andra rojaliteter) på min arbetsplats.

Och till sist, mitt kungarikes viktigaste plats. Min säng av absolut högsta kvalitet (IKEA) och lakan utav sammet (NOT).

Det var allt från mig (Sir Emil).

///Sir E

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Emil, vad duktig du är på att skriva. Kul text! Rummet blir nog bra och de där betjänterna (Anna & Jocke) är väl inte de sämsta?! Jag röstar för fler blogginlägg från dig.
/Hanna (ägare till liten envis Hampus)