söndag 15 februari 2009

Bloggtips!

Jag har min favoritbloggrunda som jag inte allt för ofta ändrar på. Jag har så många jag vill besöka att tiden inte riktigt räcker till, men ibland hittar jag små guldkorn som jag bara inte kan låta bli...

Vad sägs om Olivias blogg Fialotta Larsson? Olivia är 11 år och skriver redan både insiktsfullt och väldigt varmt om sig själv, sin familj och sina intressen - sång och inredning. Ett riktigt lyckopiller!



Eller 365 saker du kan göra! som är ett bloggprojekt som driva av Navid Modiri med gästskribenter. Idén är att skriva om något man kan göra för varje ny dag. Kul och tänkvärt! Läs till exempel inläggen om att förlåta (läs & lär), "para ihop lösaktiga strumpor" (så rolig) och att lära sig tycka om sin handstil (kärleksförklaring till fröken å sånt gillar jag).
Ha en bra söndag!
Anna

Inga kommentarer: