fredag 9 april 2010

Vårtecken 2010 - Nr 6

Oj, vårteckensmåndagen blev visst till en fredag!
Nåja, jag får skylla på att jag börjar bli stor, pustig och trött om kvällarna med en inte längre så liten bebis i magen.

Jag tänkte ändå visa bilderna från förra helgen för att ni ska ha något att jämföra med till på måndag då jag ska försöka göra inlägget i tid...
Söta snödroppar inbäddade i kvardröjande snö.
Björkens knoppar och hänge.

Klarbärsträdets knoppar kommer snart att bli vackra blommor.
Det är inte mycket snö kvar kring huset. Både skönt och tråkigt. Det var ju så mycket finare med det gnistrande vita täcket...

Ha en trevlig helg!
Kramar Anna

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Å så sötta snödroppar och vilken fin mage:)
Kram
Vilma

Hanna sa...

Efter lite förrådsrensning dök det upp lite mer smått och gott som jag tänkte dumpa på er. Magen är fin men det är bebisen vi vill åt! Kram Hanna