fredag 23 april 2010

Systuga

En hel del har blivit sytt här hemma. Mycket tack vare Js mamma Eivor, som är en duktig och van sömmerska. Även jag har bidragit med två saker, men på den glada amatörens nivå. Det är riktigt roligt att sy! (Så länge det inte krånglar...)

Eivor:

  • Gardiner till kök och matsal
  • Julduk till matsalsbordet
  • Överkast till dubbelsängen
  • Kuddar till densamma
  • Sänggavel som väntar på att färdigställas av Joakim och mig.
Anna:
  • Madrassöverdrag till spjälsängen
  • Baby Nest till den kommande bebisen

/Anna

1 kommentar:

Mrs Small Town sa...

Hej Anna,

Men så pyssliga ni är!!!

Det här med BabyNest skulle jag verkligen behöva (idag släpar jag madrassen till vagnens hårdlift till sängen och rullar en handduk runt när, lilla dottern ligger i vår säng). Att sy ett babyNest själv är ju jätte smart (om man kunde sy dvs).

Jag vill även passa på och önska dig all lycka till inför det stora som väntar er!!! Kanske har ni en bebis innan helgen är slut...

Varma hälsningar
Sara Small Town