tisdag 7 april 2009

Rätta känslan?

Idag hade jag som vanligt med mig kameran ut tiill huset när Joakim och jag skulle ha en byggardag tillsammans med Staffan. Nu blev det inga kort tagna... Varför ska det ta sån tid att komma in i något nytt och få till den rätta känslan? Or to get the hang of it, so to speak. ; )

J & S hissade upp gipsskivor i taket och jag skulle "bara" zzzn, zzzn, zzzn, skruva fast dem med gipsskruvmaskinen. Nåja, efter halva kökstaket hade jag faktiskt fått kläm på det hela och grabbarna fick jobba på för att jag inte skulle komma ifatt dem och bli sysslolös. På måndag ska jag till och med ta mig tid till att ta lite kort på vad vi har åstadkommit.

Istället visar jag bilder från den härliga lunchen i vårsolen som jag och mitt trevliga arbetslag hade tillsammans med Emil och Gustav.

Sallader, pizza och kebab inmundigades under muntert samspråk. Och än muntrare blev det, när vi, en efter en, försökte medelst kroppsspråk och yviga gester få de andra att förstå vad som hade stått skrivet på små kort med sällsynt skrattframkallande förslag till scharader. ; D
GLAD PÅSK!
/Anna

Inga kommentarer: